Więęęc xD

Więc tak założyłam tego bloga, ponieważ. No właśnie, ponieważ. Sama nie wiem czemu ale tak mnie coś nadhneło więc jest xD Co tu będzie można było znaleźć. A no jakieś fotki, iamginy (jak nie będę miała co robić), rysunki, grafikę komputerową jakieś piosenki no wszystko to co akurat mi do głowy przyjdzie. Co tu jeszcze xD A no tak. Większe notki będę dodawała w piątki. Tak z całego tygodnia coś postaram się uzbierać i dodać. Nie wiem jeszcze czy to będą same fotki np. bo w tym dobra nie jestem ale coś amatorskiego komórka może albo aparatem jak dobrze pójdzie zrobię xD Rysunki... Na każym rysunku dodam prawa autorskie podobnie jak z grafiką. Jeśli chodzi o grafike to na zamówienie wykonuję baaardzo rzadko bo teraz szkoła i nie mam zbytnio czasu. Rysunków kilka mam zrobionych więc do 2 postów starczą na pewno. Emm co jeszcze. Imaginy taaak no więc jak mnie w szkole nadchnie to coś napiszę i dodam. Będą one krótkie kilku zdaniowe lub nieco dłuższe. Co jeszcze Jak na razie to chyba tyle bo nie wiem co mam jeszcze napisać. Powinnam coś o sobie. Taa znajdzie się to w najbliższym czasie w zakładce "O mnie" albo jakoś tak. No to tyle ;) komentować :)
A tak dam BTR xD 

1 komentarz: