...

Tak wiem dzisiaj piątek ale jakoś specjalnie przygotowanego posta. A nie miałam czasu. Tego bloga dopracowywałam przez długi czas i dalej go jeszcze ogarniam. B nie mam wystarczająco dużo materiałów jakie bym chciała. Mam jedynie kilka rysunków ale to wszystko. A to zdecydowanie za mało na dobrą notkę. Zdjęć nie miałam pomysłu na robienie. Nawet komórką. Na napisanie imaginów będę miała czas jutro lub w niedzielę ostatecznie coś dzisiaj wieczorem zrobię. Ale nie wiem czy mi się będzie chciało cokolwiek napisać xD. Cóż. Następny post będzie już normalny. Będę miała wszystko zrobię kilka rysunków pomyślę nad imaginami w wszystko będzie gites xDD O ile będę miała czas xD. No ale od czego są te nudne lekcje na których się siedzi bo się musi xD wtedy naprawdę świetne rysunki wychodzą xd Już nawet mam na kilka pomysł xD więc zrobię i dodam w następny piątek xD. No to tyle :D byłeś ? zostaw komentarz :) dziękuję z góry : * 


1 komentarz: